MINIPOEMES


       I

La nit ha caigut
com una vinjolita
al terrat de casa.


I no es mou.
I no respira.


La vinjolita no vola.
La nit es morta.



     II

Com l’aire calent
d’un globus aerostàtic
una mena de sentiment
de responsabilitat domèstica
em mou a plantar julivert
i estendre els mitjons per parells.


Qui m’ho anava a dir.

A la meva edat.


     III

Si pintés la vida
tota de color de rosa…
combinaria fatal amb els meus ulls.


Així que la deix,
que corri nua,
i que la vesteixi qui m’atrapi.


Al seu gust.


     IV

Menteixen
Les rajoles d’enterra
Que amaguen la tristesa
Entre les escletxes
Mentre el verd, el groc i el vermell
Em distreuen mesclant-se
En una geometria irreverent.
I fins i tot queda bé!


Si no fossin tan fredes,
Pensava descalça,
S’assemblarien a tu.



CLARA ELORDUY

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada